Yūshū

Oslavujeme dealerov Honda, ktorí prinášajú najvyššiu spokojnosť zákazníkov.

Predajcovi Honda sa udeľuje ocenenie Yushu za nadštandardné služby.

Yūshū znamená výnimočnosť

Spokojnosť zákazníkov bola vždy základom našej práce v spoločnosti Honda a spätná väzba od našich zákazníkov našim dealerom pomáha plniť potreby zákazníkov a prekonávať ich očakávania. Yūshū sme predstavili ako ocenenie pre dealerov, ktorí to robia najlepšie.

Yūshū je program uznania navrhnutý tak, aby ocenil dealerov Honda v celej Európe, ktorí poskytujú vynikajúce služby k spokojnosti zákazníkov.

Logo ocenenia Yushu

Typy ocenení a kategórie

Dealeri majú možnosť súťažiť o jedno z dvoch ocenení – za predajné alebo servisné služby. Ocenenie za predajné služby sa zameriava na spokojnosť zákazníkov s nákupom a za servisné služby sa zameriava na spokojnosť zákazníkov so servisom.

Každé z ocenení má dve kategórie –

Víťaz: Dealeri s najvyššou spokojnosťou zákazníkov.
Vysoko odporúčaní: Dealeri, ktorí dosiahli najvyššie zlepšenie spokojnosti zákazníkov.

Pozrite si víťazov za predaj View aftersales winners

Poďakujte vášmu dealerovi

Máte dobré skúsenosti s nákupom alebo servisom u vášho dealera Honda? Keď tam budete nabudúce, opýtajte sa, ako vyplniť prieskum spokojnosti zákazníkov.