Pozdravte Hondu
Ako vám dnes môžeme pomôcť?
Chceme, aby ste si pomysleli: „to bol skvelý prístup k zákazníkom“ a urobíme ešte viac preto, aby tomu tak bolo. Tešíme sa na vás.
Email: info.sk@honda-eu.com
Tel. č.: +421 232 131 111
Kontaktné centrum je vám k dispozícii v pracovné dni od 9:00 do 18:00.
Honda Motor Europe Limited Slovensko,
organizačná zložka
Cesta na Senec 2/A
Bratislava
821 04
IČO: 46814281
IČ DPH: SK4020376965
Zapísané, okr. Súd Bratislava I, oddiel PO: s.r.o., vložka 2127/B
NÁHRADNÉ DIELY
Ohľadom požiadaviek na náhradné diely sa prosím obracajte na naších autorizovaných dealerov, ktorých nájdete v sekcii "Zvýhodnené skladové vozidlá"
Nástroj spoločnosti Honda Motor Europe na oznamovanie nezákonných praktík
Spoločnosť Honda Motor Europe Limited berie oznamovanie nekalých praktík veľmi vážne, preto ak máte obavy týkajúce sa ktoréhokoľvek z nižšie uvedených bodov, využite službu HME Speak Up na oznamovanie nekalých praktík, ktorá je k dispozícii na adrese HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). Oznámenia sú úplne dôverné a pokiaľ nechcete, nemusíte prezradiť svoju totožnosť.
Služby HME Speak Up je navrhnutá na oznamovanie nasledujúcich praktík:
- šikanovanie;
- úplatkárstvo/korupcia;
- porušenie filozofie/kódexu správania/postupov;
- konflikt záujmov;
- diskriminácia;
- podvod;
- nekalé praktiky týkajúce sa zdravia/bezpečnosti/životného prostredia;
- sexuálne obťažovanie a napadnutie;
- nevhodné správanie;
- krádež;
- iné závažné porušenia predpisov.
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa služby a jej fungovania, pošlite e-mail na adresu euhalosupport@deloittece.com
Službu HME Speak Up nepoužívajte, ak máte obavy týkajúce sa produktu alebo služby spoločnosti Honda. Služba HME Speak Up nebude reagovať na obavy týkajúce sa produktov alebo služieb ani ich prešetrovať. Namiesto toho môžete použiť nasledujúce kontaktné údaje.
Otázky alebo obavy týkajúce sa produktu/služby spoločnosti Honda
Ak máte obavy alebo otázky týkajúce sa produktu alebo služby spoločnosti Honda, nekontaktujte službu HME Speak Up. Namiesto toho sa môžete obrátiť na predajcu, u ktorého boli dané produkty alebo služby zakúpené, alebo na zákaznícke kontaktné centrum spoločnosti Honda, prípadne na asistenčnú službu Honda pri poruche, a to prostredníctvom údajov uvedených na tejto webovej stránke (prechádzaním po tejto stránke).