Výzvy na opravu a aktualizácie
Okrem zaručenia bezpečnosti umožňujú prípadné výzvy na opravu či aktualizáciu výrobkov zvýšiť dlhodobú kvalitu našich výrobkov a vašu skúsenosť vlastníctvom výrobku značky Honda. Práve preto vám dôrazne odporúčame dohliadnuť na ich dodržanie. Ak chcete získať informácie o prípadných výzvach na opravu výrobkov, ktoré sa vás týkajú, odporúčame sa vždy poradiť s predajcom výrobkov značky Honda, ako aj sledovať pravidelné aktualizácie na tejto stránke.
Čo je to výzva na opravu?
Bola vydaná výzva na opravu, pretože sa výrobca obáva možnej chyby, ktorá ohrozuje bezpečnosť. Môže súvisieť s niektorou funkciou, konštrukčným prevedením alebo vyhotovením výrobku, pričom hrozí značné riziko zranenia používateľa.
Čo je to aktualizácia výrobkov?
Aktualizácie výrobkov nemajú súvis s bezpečnosťou. V rámci postupného technologického vývoja sa môže stať, že výrobca vyvinie nové komponenty alebo procesy, ktoré pomôžu zlepšiť celkovú kvalitu výrobku.
Online kontrola
Vyplňte nasledujúci formulár a skontrolujte, či sa na váš výrobok nevzťahujú žiadne výzvy na opravu alebo aktualizáciu výrobkov. Informácie o našich zásadách ochrany osobných údajov získate kliknutím na odkaz dolu v päte stránky.